Наш старый сайт

2 тис клієнтів отримали допомогу в центрах обслуговування ДТЕК Київські електромережі після відновлення їх роботи

26.05.2022

За місяць роботи центрів обслуговування клієнтів (ЦОК), що були зачинені на період активних бойових дій на околицях Києва, їх відвідали майже 2000 мешканців столиці.

Робота ЦОКів є доповненням до дистанційних каналів комунікації з компанією та орієнтована на клієнтів, що віддають перевагу особистому візиту. В центрах клієнти можуть отримати весь спектр послуг щодо розподілу електричної енергії.

«З 20 квітня наші два ЦОКи відвідали майже 2000 мешканців столиці. Найбільш популярними запитами, з якими до офісів звертаються клієнти, є питання обліку та роботи лічильників, виставлення рахунків за розподіл електричної енергії, укладання договорів на розподіл, приєднань до електричних мереж та надання довідкової інформації», – зазначили в компанії.

Центри обслуговування ДТЕК Київські електромережі наразі працюють у Новопечерському провулку, 3 та на вулиці Миколи Закревскького, 14. Вони приймають клієнтів з 9:00 до 17:00 з понеділка по п’ятницю. З відповідним корегуванням графіку роботи в залежності від особливостей діючої комендантської години.

У ЦОКах створені належні умови для комфортного обслуговування. Задля безпеки клієнтів, співробітники ДТЕК Київські електромережі поінформовані про укриття та бомбосховища, що знаходяться поблизу. У випадку оголошення повітряної тривоги вони підкажуть, як швидко до них дістатися, щоб убезпечити себе від обстрілу.

В той же час в ДТЕК звертають увагу на можливість вирішення питань щодо розподілу електричної енергії дистанційно – за допомогою онлайн-сервісів на сайті компанії, особистого кабінету, чат-ботів у Viber та Telegram, запитів на сторінці компанії у Facebook та телефонів контакт-центру. Такі способи більш зручні, працюють в режимі 24/7 та не вимагають особистої присутності в офісах компанії.